اسفند 90 - رهپویان
سفارش تبلیغ

من و تو در 12/12

 

همه تصاویر...

کلمات کلیدی :

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

همسر امیر قطر کاخ دیکتاتور تونس را خرید!

تحرکات قطر برای نفوذ در تونس شدت گرفت.

تلاش امیر قطر برای نفوذ در تونس انقلابی دیگر این روزها به نفوذ در عرصه سیاسی این کشور خلاصه نمی شود، بلکه خبرها حاکی از آن است که آل ثانی در صدد خرید اراضی تونس است. به گزارش روزنامه الشروق الجزایر، منابع خبری اعلام کردند: سرانجام تلاش " موزه المسند" همسر امیر قطر به نتیجه رسید و وی که اخیرا به تونس سفر کرده بود توانست یکی از قصرهای " بن علی" دیکتاتور تونس را بخرد.

همسر امیر قطر کاخ دیکتاتور تونس را خرید! " زین العابدین بن علی" بعد از شروع انقلاب در تونس از این کشور فرار کرده و در حال حاضر به همراه خانواده اش به عربستان پناهنده شده است. گفته می شود پیش از این همسر امیر قطر تمایل خود را برای خرید قصر " سیدی الظریف"  که در پایتخت تونس قرار دارد، اعلام کرده بود. این در حالی است که " منصف المرزوقی" رئیس جمهوری تونس نیز در ماه گذشته از تصمیم دولت برای فروش کاخ های دیکتاتور سابق کشورش به صورت مزایده خبر داده بود.
همچنین تاکید کرد: درآمد حاصل از فروش این کاخ ها در راه آبادانی و پیشرفت تونس هزینه می شود.
در حالی خاندان آل ثانی دست به این اقدام زد که بعد از انقلاب تونس، منابع آگاه از تلاش آشکار و پنهان این خاندان برای نفوذ به تونس انقلابی خبر داده و نسبت به این موضوع هشدار داده بودند.
پیش از این نیز منابع آگاه در ائتلاف پیروز در انتخابات تونس از نفوذ قطر به عمق دولت جدید خبر داده و اعلام کردند که " رفیق عبدالسلام" که در حال حاضر وزیر امورخارجه تونس است پیش از این انتصاب، رئیس بخش پژوهش شبکه ماهواره ای الجزیره قطر بوده است.
شبکه ماهواره ای الجزیره قطر این روزها به اهرم فشار و ابزاری برای " شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی" امیر قطر در جهت رسیدن به اهدافش که در راستای منافع غرب و به ویژه آمریکا و صهیونیستها است، تبدیل شده است. کارشناسان بر این باورند که این اقدام قطر را می توان توطئه ای جدید برای سیطره و نفوذ ناملموس دوحه بر اوضاع داخلی تونس عنوان کرد.
این در حالی است که این روزها قطر که به مجری بی چون و چرای آمریکایی ها و صهیونیست ها در منطقه و در کشورهای عربی تبدیل شده است، برای اجرایی کردن خواسته های آنان دست به هر اقدامی می زند. بنابراین انقلابیون تونسی باید نسبت به تحرکات اخیر قطر در کشورشان بسیار هشیارانه و مدبرانه عمل کنند.



کلمات کلیدی : همسر امیر قطر کاخ دیکتاتور تونس را خرید!
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

شیعه شدم و شخصیت علی(ع) مرا جذب کرد...

«شان کریستوفر استون» فیلمساز آمریکایی و پسر کارگردان مشهور «الیور استون» ، بهمن‏ماه 1390 با حضور در ایران به دین اسلام روی آورد، مذهب تشیع را برگزید و نام «علی» را بر خود نهاد. وی که در زمینه فیلمسازی فعالیت می‌کند، مدتی پیش برای حضور در همایشی با موضوع بررسی فیلم‌های هالیوودی به ایران آمده و با تعدادی از دست‏اندرکاران سینمای ارزشی نیز دیدار و گفتگو کرده بود.

شیعه شدم و شخصیت علی(ع) مرا جذب کرد... + تصاویر وضو گرفتن استون

آنچه در پی می‏آید چکیده دو گفتگوی وی با "خبرگزاری فارس" و "انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی" است که در آن درباره انگیزه مسلمان شدنش سخن گفته است.

ادامه مطلب و تصاویر...

کلمات کلیدی : شیعه شدم و شخصیت علی(ع) مرا جذب کرد...

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------