شهریور 91 - رهپویان
سفارش تبلیغ

فوری/مهدی هاشمی شنبه وارد ایران میشود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فاطرنیوز، مهدی هاشمی رفسنجانی بلیط عزیمت خود به ایران را تهیه کرده و قرار است روز شنبه هفته آینده از طریق دوبی وارد ایران شود.

بر اساس شنیده ها حکم بازداشت وی توسط دستگاه قضائی کشور صادر شده و قرار است مهدی هاشمی پس از ورود به ایران بازداشت و محاکمه شود.

مهدی هاشمی ‌همزمان با برگزاری جلسات دادگاه‌‌ رسیدگی به پرونده متهمان ‌اتفاقات سال 88، از کشور خارج شد و به لندن رفت.

پس از خروج مهدی هاشمی از ایران، دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد اعلام کرد که «علت سفر هاشمی به انگلستان، بازدید و رسیدگی دفاتر و شعبات دانشگاه آزاد ‌در خارج از کشور است و وی ‌بعد از اتمام مأموریت سازمانی خود به کشور باز می‌گردد و ‌به مطالب مطرح شده در دادگاه‌‌ها پاسخ می‌دهد».

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : فوری/مهدی هاشمی شنبه وارد ایران می‌شود

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

پوریم؛ جشن کشتار ایرانیان

از جشن پوریم یهودیان چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 به در" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه مشرق از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید...

جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : پوریم؛ جشن کشتار ایرانیان

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

نشست خبری سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سردار عزیز جعفری در پاسخ به این سوال که " اگر جنگی علیه سوریه اتفاق بیفتد ایران هم در حمایت از سوریه وارد این جنگ خواهد شد یا خیر؟"، گفت: اگر این اتفاق افتاد بعدا در این باره تصمیم می‌گیریم.

وی همچنین خبر رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه را تکذیب کرد. فرمانده کل سپاه در خصوص اظهارات جانشین فرمانده سپاه مبنی بر "وقوع جنگ منطقه‌ای در صورت حمله به ایران" نیز گفت: این به این معنا است که در صورت حمله به ایران بعضی از کشورهای منطقه نیز از ما حمایت خواهند کرد. سردار جعفری با اشاره به افزایش آگاهی بین مردم گفت: این سطح آگاهی باعث خواهد شد که اتفاقات سال 88 را دوباره شاهد نباشیم؛ وظیفه سپاه در انتخابات تنها روشنگری است. وی در پایان با اشاره به زلزله آذبایجان شرقی گفت: 1800 واحد مسکونی از سوی بسیج سازندگی در قالب طرح اردوهای جهادی در مناطق زلزله زده در حال ساخت است.



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

پیام رهبر معظم انقلاب در پی اهانت دشمنان اسلام به پیامبر اکرم(ص

در پی اهانت نفرت‌انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم، حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه‌ی این حرکت شرارت‌بار را سیاست‌های خصمانه‌ی صهیونیسم، آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی خواندند. ایشان با تشریح دلایل کینه‌ورزی صهیونیست‌ها نسبت به اسلام و قرآن، تأکید کردند: سیاستمداران آمریکا اگر در ادعای دخالت‌نداشتن خودصادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
قال الله العزیز الحکیم: یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِأفواهِهِم و اللهُ مُتِمُّ نورِه وَ لو کَرِهَ الکافِرون(1)
ملت عزیز ایران؛ امت بزرگ اسلام
دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلّم کینه‌ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون‌آمیز و نفرت‌انگیز، خشم مجموعه‌های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ، همین بس که مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره‌ میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های مشمئزکننده‌ی خویش ساخته‌اند.
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

عوامل و پشت پرده فیلم موهن علیه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله

به گزارش «شیعه نیوز»، یک فعال صهیونیست مقیم آمریکا با همکاری تعدادی از قبطیان مصری مهاجر در این کشور و «تری جونز» کشیش دیوانه آمریکایی اقدام به ساخت فیلمی شرم آور در توهین به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و دین اسلام کردند.

 این فیلم موهن که با دو نام "برائت از مسلمانان" و "زندگی محمد[صلی الله علیه و آله] رسول اسلام" معرفی شده یک فیلم آماتوری به کارگردانی «سام باسیل» است و حاوی صحنه‌ها و توهین‌هایی به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) است که زبان از بیان آنها شرم می‌کند.

این فیلم پیش از این تنها یک بار در سالنی در هالیوود به شکل خصوصی نمایش داده شد و قرار بود دیروز و در سالگرد حادثه 11 سپتامبر در کلیسای تری جونز (کشیش سفیه) به نمایش درآید؛ اما این نمایش لغو شد. این کشیش دیروز و طبق اعلام قبلی، حرکت موهن دیگری به نام «محاکمه مردمی محمد[صلی الله علیه و آله]» برگزار کرد و به زعم خود آن حضرت را محاکمه نمود. قرار بود این فیلم در کنار این محاکمه نمایش داده شود.

اما علیرغم لغو پخش رسمی فیلم موهن، بخش‌هایی از این فیلم در فضای مجازی منتشر گردید و چون این کار از سوی قبطیان مهاجر مصری انجام شد، نخستین واکنش‌ها از مصر علیه این اقدام برخاست و سپس به لیبی، یمن و دیگر کشورها کشیده شد. شخصیت‏های مسلمان، مسیحی، قبطی و نیز کاخ سفید ساخت این فیلم را محکوم کردند؛ اما مسلمانان خشمگین در مصر و لیبی، با حمله به نمایندگی های سیاسی آمریکا در "قاهره" و "بنغازی"، سفیر آمریکا در لیبی را کشتند.

 زمان این فیلم 2 ساعت است اما بخش هایی چند دقیقه ای از آن (با دوبله به زبان مصری محلی) بر روی شبکه ویدئویی "یوتیوب" (وابسته به آمریکا) منتشر گردیده و با وجود اعتراضات تا این لحظه حذف نشده است. این در حالی است که این شبکه مدعی است فیلمهایی که موجب خشونت شود یا توهین به احساسات عمومی باشد را منتشر نمی‏کند.

  ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : عوامل و پشت پرده فیلم موهن علیه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
   1   2   3   4   5      >