رهپویان
سفارش تبلیغ

200 هزار موشک اسرائیل را نشانه گرفته اند!

200 هزار موشک اسرائیل را نشانه گرفته اند!

در حالیکه آمریکا بار دیگر به شکلی مبهم بر طبل جنگ نواخت اما صهیونیستها با نگرانی از امنیت خود همزمان با حمله نظامی به سوریه تاکید کردند که از 4 جبهه 200 هزار موشک به سوی سرزمین های اشغالی پرتاب خواهد شد.

به گزارش اسلام تایمز به نقل از منابع عربی، آخرین ارزیابی های بخش اطلاعات و جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که حدود 200 هزار موشک در حال حاضر از سوی 4 جبهه ( ایران، سوریه، لبنان و غزه) اسرائیل را هدف قرار گرفته و آماده پرتاب موشک هستند.
رژیم صهیونیستی بر این باور است که جنبش حزب الله لبنان در جنگ آتی به تنهایی می تواند روزانه هزار موشک به سوی سرزمین های اشغالی پرتاب کند که مشخصا از این تعداد حدود یکصد موشک تنها تل آویو را هدف قرار می دهد.

رژیم صهیونیستی با نگرانی اذعان کرد: 200 هزار موشک اسرائیل را نشانه گرفته اند!

موسسات امنیتی رژیم صهیونیستی این گونه ارزیابی کرده اند که منطقه بسیار مهم در سرزمین های اشغالی فلسطین، "گوش دان" است که در تیررس 5 هزار موشک حزب الله قرار دارد که وزن هر یک از آنها 880 کیلوگرم است

از سوی دیگر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی از این در هراس است که حزب الله نسخه اصلاح شده موشک "فاتح 110 " ایران را در دست داشته باشد و این در حالی است که سامانه سپر موشکی آمریکا در کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای مدیترانه نمی تواند در سرعت با دو موشک ایرانی "سجیل" و " عاشورا" برابری نماید چراکه سرعت این دو موشک بسیار بیشتر از عملکرد آن سامانه است.

در هر حال در صورت پرتاب موشک "ایوب" حزب الله اسرائیلی ها دو گزینه پیش روی دارند اول هدف قرار دادن آن باموشک های پاتریوت و بعد تعقیب آنان با هواپیماهای "اف 16".
همچنین تحلیلگران بر این موضوع تاکید دارند که نبرد اخیر در منطقه "القصیر" سوریه که حزب الله در آن حضور داشت، بیانگر آن است که این جنبش می تواند بخش زیادی از سرزمین های اشغالی از جمله "الجلیل" را فتح نماید.
در همین حال به این موضوع نیز اشاره شده است که جنبش جهاد اسلامی در فلسطین اشغالی می تواند با قدرتی موشکی گنبد آهنین اسرائیل را در هم بریزد.



کلمات کلیدی : 200 هزار موشک اسرائیل را نشانه گرفته اند!
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

جوانان بحرینی با نیروهای آل خلیفه در منامه

درگیری جوانان بحرینی با نیروهای آل‌خلیفه در خیابان‌های منامه



کلمات کلیدی : جوانان بحرینی با نیروهای آل خلیفه در منامه
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

پاسخ به دشمن در کمتر از یک دقیقه

10 شهریور، روز پدافند هوایی است. پنج سال پیش در چنین روزی بنا به تدبیر فرمانده معظم کل قوا، قرارگاه پدافند هوایی ایجاد و به طور مستقل وظیفه خطیر تامین امنیت هوایی کشور را برعهده گرفت.

 نگاهی به جنگ های اخیر در دنیا نشان می دهد، حملات هوایی سنگین، گسترده و سریع یکی از اصلی ترین تاکتیک های نبرد در آنها بوده است. در چنین وضعیتی، اهمیت و مخاطرات مسئولیت این قرارگاه بیش از پیش به چشم می آید.

حکایت امروز ما و امنیت، حکایت ماهی و آب است. چنان در آن غرقیم که گاهی به چشممان هم نمی آید اما این امنیت مرهون فداکاری رزمندگانی است که در سراسر این سرزمین پهناور، در بیابان های سوزان، قله های رفیع، دریاهای ژرف و سواحل بیکران، چشم بر هم نمی گذارند و دست از ماشه برنمی دارند تا ایران، همچون کشتی امنی باشد در دریای طوفان زده خاورمیانه.

به مناسبت این روز، خبرنگار کیهان، مهمان امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) شد تا هم خدا قوتی بگوید و هم از مجاهدت‌های این دلیرمردان همیشه‌بیدار بشنود.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : پاسخ به دشمن در کمتر از یک دقیقه

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

تـاثیر رسـانه بـر سـبک زنـدگی

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در سفر به استان خراسان شمالی موضوع سبک زندگی در جامعه بود. اگر هدف انسان را رستگاری بدانیم، باید به سبک زندگی اهمیت بیشتری بدهیم. اگر به معنویت و رستگاری معنوی اعتقادی هم نداشته باشیم، برای زندگی راحت، زندگی برخوردار از امنیت روانی و اخلاقی، باز پرداختن به سبک زندگی مهم است. 

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، با توجه به این که رسانه یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تغییر سبک زندگی است، این سوال مطرح می شود که چگونه رسانه ها سبک زندگی را به نمایش می گذارند. آیا نشان دادن سبک زندگی دیگران، یا خانه های مجلل می تواند سبب تغییر الگوی مصرف شود و یا چقدر می تواند بر اسراف تاثیر بگذارد؟ و اگر ما خانه های محقر و خشتی - گلی نشان دهیم به پس انداز منجر می شود؟ و یا ساده زیستی و قناعت را ترویج می کند؟

 رسانه ها می توانند با انجام فعالیت های پژوهشی در حوزه سبک زندگی و انتشار آن در مطبوعات و خبرگزاری ها در زمینه فرهنگ سازی و ترویج آن در بین جوانان و خانواده ها تاثیرگذار باشند .رسانه ها همچنین منتقل کننده دیدگاه ها به افراد جامعه هستند.

رسانه‌ها به‌ وسیله مطالبی که منتشر می‌کنند می‌توانند سبک زندگی جامعه را به سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری نزدیک کنند.

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : تـاثیر رسـانه بـر سـبک زنـدگی

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

اینفوگرافیک | زنجیره تمدنسازی اسلامی

تشکیل دولت اسلامی یکی از مراحل رسیدن به تمدن اسلامی است. از این رو و به‌مناسبت تشکیل یازدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مراحل تشکیل زنجیره‌ی تمدن نوین اسلامی را در اینفوگرافیک «زنجیره تمدن‌سازی اسلامی» برگرفته از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر میکند.

برای مشاهده اندازه اصلی کلیک کنید.



کلمات کلیدی : اینفوگرافیک | زنجیره تمدن‌سازی اسلامی
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >