رهپویان
سفارش تبلیغ

میگویید انتقاد را دوست داریم و حق با مخالف است، ولی دروغ میگویید

آیت‌الله مصباح یزدی در درس اخلاق: می‌گویید انتقاد را دوست داریم و حق با مخالف است، ولی دروغ می‌گویید؛ طاقت شنیدن یک جمله گلایه ندارید/ علما شما را نصیحت می‌کنند که گول آمریکا را نخورید، به رفاهی که وعده می‌دهند نخواهید رسید/ به چه قیمتی عزت این مردم را می‌فروشید؟ زهی حماقت

به گزارش خبرنگار «نسیم»، این عضو مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در درس اخلاق بیان داشت: متهم می‌کنند به بی سوادی و کم فهمی و کج فکری و چیزهای دیگر؛ اینها خودشان نصیحت خدا و پیغمبر است؛ "ان ارید الا الاصلاح ما استطعت و لکن لا تحب الناصحین" دوست نمی‌دارید کسی که شما را نصیحت کند و از شما انتقاد کند، می‌گویید انتقاد را دوست داریم و حق با مخالف است، ولی دروغ می گویید؛ طاقت شنیدن یک جمله گل ندارید.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : می‌گویید انتقاد را دوست داریم و حق با مخالف است، ولی دروغ می‌گوی

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

فتوکلیپ \ گزینه های روی میز \

یکسالی می‌شود که شاهد پدیده‌ای در حوزه موسیقی ایران هستیم. پدیده‌ای که به سختی می‌توان آن را ب نام یک نفر شناخت. هرچند که عرف دنیای موسیقی این است که خواننده‌ها پدیده‌هایش می‌شوند. اما انچه در این یکسال در جبهه فرهنگی انقلاب ظهور پیدا کرده است چیزی نیست که بتوان تنها به نام خواننده‌اش شناخت هرچند که کار او نیز کارستان است. به گزارش رجانیوز، ترانه‌هایی که در این قریب یکسال با صدای حامد زمانی خوانده و منتشر شده است توانسته به وقاع جریان ساز باشد و تغییراتی جدی در پهنه موسیقی به صورت عام و موسیقی سالم و متعهد بصورت خاص ایجاد کند.

"فتوکلیپ را با کلیک روی عکس زیر دانلود کنید"

حامد زمانی سیار

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : فتوکلیپ " گزینه های روی میز "

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

اللهم صل علی علی بن موسی الرضا

ارسال کارت پستال برای دیگران



کلمات کلیدی : اللهم صل علی علی بن موسی الرضا
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

رفتار شناسی غرب در قبال فتنه88؛ قسمت دوم

رفتار فشرده رسانه ای غرب در قالب تشکیل میزگرد سیاسی و مصاحبه با افراد ضد انقلاب خارج نشین  یا مصاحبه با  افرادی از داخل کشور و همچنین پخش کلیپ های موزیکال تحریک کننده در روز رأی گیری ، یعنی 22 خرداد از ساعت 8 تا 11 شب ادامه یافت. در این روز بر خلاف روزهای قبل و بعد از انتخابات حتی یک گزارش منفی نیز مشاهده نمی شود بلکه به نظر می رسد رسانه های غربی بعد از ناامیدی از حضور مردم تاکتیک خود را این گونه طراحی کردند که با ترسیم فضای کشور به نفع کاندیدای دوم خردادی،‌انتخابات را سالم، امن و مشارکت سیاسی مردم را فوق العاده گزارش نمایند. زیرا آنها نیز مانند بسیاری از سران اصلاحات در داخل می پنداشتند هر چقدر مشارکت سیاسی مردم و حضور آنها در پای صندوق های رأی بالاتر باشد ، شانس پیروزی و رأی آوری کاندیدای دوم خرداد بیشتر است. "هیلاری کلینتتون" وزیر امور خارجه امریکا در روز 22 خرداد در مصاحبه ای می گوید:»اینکه مردم ایران می خواهند صدا و آرایشان شنیده و شمرده شود، علامت بسیار مثبتی است . آمریکا از اظهار نظر در باره انتخابات ایران خودداری کرده است امامسلماً امیدوار است نتیجه آن بازتاب از اراده حقیقی و آرزوی مردم ایران باشد. ما خواستار شمارش آراء به صورت عادلانه و شفاف هستیم و از برخی گزارشهای واصله عمیقاً‌ نگران هستیم . ما وضعیت متحول ایران را لحظه به لحظه زیر نظر داریم اما همانند دیگر نقاط جهان منتظر و نظاره گر این هستیم که ببینیم مردم ایران چه تصمیمی می گیرند.»

"رابرت گیبس" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم در همان روز گفت: « همانند دیگر نقاط جهان مناظرات قوی  وپرشور انتخابات به خصوص در میان جوانان بر ما تأثیر گذاشت . ما همچنان کل وضعیت را به صورت دقیق ، به خصوص گزارش های مربوط به اختلالات را زیر نظر داریم.»

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : رفتار شناسی غرب در قبال فتنه88؛ قسمت دوم

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

رفتار شناسی غرب در قبال فتنه88؛ قسمت اول

انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در ایران اسلامی براساس نگاه تکلیف مدارانه مردم و با مشارکت حماسی و حداکثری مردم(‌85 درصد واجدین شرایط اخذ رای ) در 22 خرداد سال 1388 برگزار شد و در نوع خود توانست از حد نصاب معمول دموکراسی های پرمدعای غرب عبور نماید و نصاب جدیدی را در دنیا رقم بزند. اما این دوره از انتخابات در ایران نسبت به انتخابات دوره های گذشته، از تمایز مهمی نیز برخوردار بود که بنا به نقش، آثار و پیامدهای بعدی آن، اهمیت ویژه ای دارد. این تمایز اساسی به « حوادث پس از انتخابات دهم » مرتبط می شود.

 با گذشت بیش از چهار سال از برگزاری انتخابات و تایید آن از سوی مراجع رسمی و قانونی، پرونده انتخاب دهم برای واکاوی و بررسی چرایی و چگونگی حوادث پس ازا نتخابات و نقش بیگانگان در اغتشاشات پس از آن همچنان باز است و هر روز زوایای تاریک بیشتری از ابعاد مختلف آن در برابر خورشید حقیقت نمایان می شود.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : رفتار شناسی غرب در قبال فتنه88؛ قسمت اول

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >