رهپویان
سفارش تبلیغ

خنده هایی برای تنش زدایی؛ از دیروز تا امروز

بدون شرح...!

خنده های حسن روحانی و جک استراو

حسن روحانی؛ دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی و سرپرست تیم مذاکرات هسته ای

خنده ظریف و جان کری



کلمات کلیدی : خنده ها؛ از دیروز تا امروز
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

پیشنهاد؛ صهیونیست های مسلح به جای ارتش صهیونیستی

ار کان حکومت ها و واحدهای سیاسی عبارتند از:

از خشن‌ترین تیپ ارتش رژیم صهیونیستی چه می‌دانید؟

1. سرزمین و محدوده جغرافیایی

2. جمعیت و نیروی انسانی همان سرزمین

3. حاکمیت

رکن سوم واحدهای سیاسی یا همان کشورها که حاکمیت است مجموعه ای از نظامات، نهادها و سازمان ها است که بنا به نوع حکومت و ایدئولوژی آن کشور تعیین می شوند. در میان آن اجزا حکومتی نیروهای نظامی و انتظامی هم تعریف می شوند که مستقیما زیر نظر پادشاه، رهبر، نخست وزیر، رئیس جمهور و یا یکی از وزارتخانه ها تعریف می شوند.

نیروهای مسلح کشورها، به بیانی دیگر ارتش در کشورها وظیفه حفظ و حراست از همه اجزا حکومتی که که ذیل سه رکن آنها تعریف شده اند را دارند؛ یعنی حفظ و حراست از سرزمین، نیروی انسانی و شهرورندان همراه با حفظ و بقاء حاکمیت.

با این مقدمه خواستم قدری کلاسیک و آکادمیک در مورد نامشروع بودن رژیم صهیونیستی بحث کنم. این یعنی اینکه اولا آن رژیم سرزمین نداشته و ندارد و آنچه امروز در آن سکنی گزیده سرزمین ها ملتی است که قرن ها و در طول تاریخ در آن زندگی می کرده اند. در موردجمعیت نیز به اعتبار همه اسناد و منابع موجود یهودیانی که به فلسطین آمده اند یهودیان دعوت شده، جمع شده و تطمیع شده از سراسر جهان به ویژه ارویا هستند؛ بنابراین شهروندان یهودی نیز جعلی است و اساساً جمعیت و نیروی انسانی فلسطین نیستند.

در مورد حاکمیت نیز چون دو رکن فوق جعلی و بودن سوابق تاریخی، عرفی و قانونی است تمام ارکان و ساختار این رژیم جعلی، ساختگی و تحمیلی است. بنابر این تمام نظامات، ساختارها، نهادها و سازمان های درونی و برونی از این نظام نیز فاقد اعتبار بین المللی است. از این رو این رژیم تروریسم فاقد ارتش با وجه قانونی است و آنچه از آن به ارتش یاد می شود در حقیقت جمعی از صهیونیست های رادیکال هستند که برای حفظ ارکان ساختگی رژیم دست به هر جنایتی می زنند. این ارتش بیش از آنچه که به وظایف قانونی و بین المللی او مربوط می شود تابع دستورات مقامات تروریست خود برای مقابله با شهروندان فلسطینی است. سربازان این ارتش غیر قانونی در حقیقت صهیونیست های تروریستی هستند که با نژاد پرستی و نسل کشی و اشغال به دنبال حفظ موجودیت متزلزل خود هستند.

resized 661093 591 آخرین تصاویر از جنایات اسرائیل در غزه

بنابراین پیشنهاد می کنم به جای ارتش صهیونیستی از «صهیونیست های مسلح» استفاده کنیم تا آرمان خواهی و شرافت ارتش های جهان با جنایات این رژیم لکه دار نشود. چرا که مااعتقاد داریم ارتش های دنیا با هر اسم و رسم و آئینی برای دفاع از جان و مال و ناموس انسان ها خلق شده اند. ارتش های دنیا هر چند بی رحم هم باشند کودک کشی نمی کنند. ولی آنچه در رژیم صهیونیستی است جمعی صهیونیست مسلح و سلاح به دست هستند که برای کشتن کودکان فلسطینی مسلح شده اند.



کلمات کلیدی : پیشنهاد؛ صهیونیست های مسلح به جای ارتش صهیونیستی
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

امام خامنه ای: با آقای وزیر حرف زیاد داریم، در عرصه فرهنگ...

آقا از کنار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با تأخیر هم آمده بود می‌گذرند و می‌گویند: با آقای وزیر حرف زیاد داریم، در عرصه فرهنگ اشکال جدی داریم.

قزوه اصرار می‌کند آقا چند دقیقه‌ای صحبت کنند و جمع با صلواتی از او پشتیبانی می‌کند.

آقا شروع می‌کنند بعد از بسم‌الله. بعد از خوش‌آمدگویی و تشکر، درباب شعر چند نکته می‌گویند، اصالت داشتن دلتنگی‌ها و فردیت شاعر در شعر و به رسمیت شناختن آن. و فرع بودن همین موضوع مذکور در برابر تأثیری که شعر بر مخاطب و خلوت او می‌گذارد. آقا تأکید می‌کنند از بابت همین تأثیرگذاری، شاعر باید شعرش را غنا ببخشد مخصوصاً غنای معنوی.توجه به وجه اجتماعی شعر هم محور دیگری از صحبت‌های ایشان است و محور این وجه اجتماعی هم عقلانیت ملازم با معنویت است. ایشان البته جریان شعر کشور را مثبت ارزیابی می‌کنند و در عین حال از شعرا می‌خواهند توجه بیش از پیش به فرهنگ و هویت ملی کشور داشته باشند و البته غنای هنری اشعارشان را هم فراموش نکنند.
صحبت‌های آقا که تمام می‌شود، شعرا صلوات می‌فرستند و باتجربه‌ها بلند می‌شوند برای خداحافظی آخر جلو می‌روند. ازدحام زیاد می‌شود. فیض و برقعی کتاب‌هایشان را می‌دهند به ایشان. آقا از کنار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با تأخیر هم آمده بود می‌گذرند و می‌گویند: با آقای وزیر حرف زیاد داریم، در عرصه فرهنگ اشکال جدی داریم.
 
آقا آرام آرام می‌روند سمت دَر و شعرا آرام آرام قبول می‌کنند این سال هم شب قدر شعرش گذشت.


کلمات کلیدی : امام خامنه ای: با آقای وزیر حرف زیاد داریم، در عرصه فرهنگ اشکال
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

پاسخ موشکی مقاومت غزّه علیه رژیم صهیونیستی جنایتکار

بدون شرح ...!

افسران - پاسخ موشکی مقاومت غزّه علیه رژیم صهیونیستی جنایتکار



کلمات کلیدی : پاسخ موشکی مقاومت غزّه علیه رژیم صهیونیستی جنایتکار
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

روحانی در دو موضع...

دکتر حسن روحانی در آغاز جلسه روز چهارشنبه هیات دولت با اشاره به حمله بی رحمانه رژیم صهیونیستی به مردم روزه دار غزه تاکید کرد : تنها یک رژیم حامی تبعیض نژادی و آپارتاید می تواند ده ها هزار زن و مرد و کودک بی گناه را به بهانه کشته شدن سه نفر زیر باران گلوله های توپ و تانک و بمباران های بی امان قرار دهد.

رییس جمهوری افزود: سردمداران رژیم تل آویو هیچ مبنا و منطقی برای موشک باران و کشته و زخمی کردن افراد بی گناه و غیر نظامی ندارند و این وحشی گری را نمی توان به بهانه کشته شدن چند نفر توجیه کرد.
دکتر روحانی تصریح کرد : امروز ملت مظلوم فلسطین علاوه بر اینکه آماج گلوله های صهیونیست ها قرار دارند تحت شدیدترین محاصره اقتصادی نیز واقع شده اند بطوریکه حتی کمک های پزشکی ، دارویی و غذایی از آنها دریغ می شود.

اما روحانی از راه رسیده؛ سال گذشته:

آقای روحانی در پاسخ به سؤالی از «آن کاری»، خبرنگار ان‌بی‌سی نیوز که پرسیده بود آیا او هولوکاست را افسانه می‌داند گفت: «من تاریخ‌دان نیستم. سیاست‌مدارم. چیزی که برای ما مهم است این است که کشورهای منطقه و مردم به یکدیگر نزدیک‌تر شوند و بتوانند از خشونت و بی‌عدالتی دوری کنند.»



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >